Telefon +48 32 47 53 400     

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polityka jakości

Celem działaania Laboratorium jest świadczenie usłuug laboratoryjnych o najwyższym standardzie, postępowanie zgodnie z zasadami etyki medycznej, dbałośćo dobro pacjenta oraz spełnianie wymagań zleceniodawców.


Politykę jakościci realizujemy poprzez:

  • realizację wszystkich zadań przez kompetentnych i doświadczonych pracowników
  • utrzymanie wymaganych kwalifikacji pracowników poprzez systematyczne szkolenia, rozbudzanie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość
  • wykonywanie badań zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w diagnostyce laboratoryjnej, stosowanie zwalidowanych metod badawczych
  • systematyczne prowadzenie wewnętrznej kontroli jakości badań

płyny w probówkach

  • uczestniczenie w międzynarodowych badaniach porównawczych w ramach krajowej i międzynarodowej, zewnętrznej kontroli jakości badań, w celu uzyskania niezależnej i obiektywnej oceny naszej pracy
  • rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów, ustalenie wymagań w zakresie jego obsługi.
  • wykrywanie i korygowanie słabych ogniw w systemie zarządzania jakością, aby nie dopuścić do nieprawidłowości


Wdrożenie i stałe doskonalenie systemu zarządzania jakością ma na celu osiągnięcie mocnej i trwałej pozycji na rynku usług laboratoryjnych.