Polityka jakości
Celem działaania Laboratorium jest świadczenie usłuug laboratoryjnych o najwyższym standardzie, postępowanie zgodnie z zasadami etyki medycznej, dbałośćo dobro pacjenta oraz spełnianie wymagań zleceniodawców.
Politykę jakościci realizujemy poprzez:
- realizację wszystkich zadań przez kompetentnych i doświadczonych pracowników
- utrzymanie wymaganych kwalifikacji pracowników poprzez systematyczne szkolenia, rozbudzanie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość
- wykonywanie badań zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w diagnostyce laboratoryjnej, stosowanie zwalidowanych metod badawczych
- systematyczne prowadzenie wewnętrznej kontroli jakości badań
- uczestniczenie w międzynarodowych badaniach porównawczych w ramach krajowej i międzynarodowej, zewnętrznej kontroli jakości badań, w celu uzyskania niezależnej i obiektywnej oceny naszej pracy
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów, ustalenie wymagań w zakresie jego obsługi.
- wykrywanie i korygowanie słabych ogniw w systemie zarządzania jakością, aby nie dopuścić do nieprawidłowości
Wdrożenie i stałe doskonalenie systemu zarządzania jakością ma na celu osiągnięcie mocnej i trwałej pozycji na rynku usług laboratoryjnych.